A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Південнівської міської ради
Одеського району Одеської області

Сучасний урок у початковій школі має відповідати новим освітнім стандартам та спрямовуватись на всебічний розвиток дитини

Дата: 30.01.2025 09:56
Кількість переглядів: 32

Він повинен бути цікавим, інтерактивним і враховувати вікові та психологічні особливості учнів.

Приклад мого сучасного знайдете прикріпленим у коментарях, буду рада, якщо поділитесь також своїми конспектами або прикладами цікавих вправ!

 Розглянемо основні риси сучасного уроку включають такі аспекти.

 Інтеграція знань:

  • поєднання декількох предметів у межах одного уроку (наприклад, математика і інформатика) або проведення тематичних днів. Питання інтеграції у початковій школі детально розглядали у Спільноті у рубриці “Чат з експертом”, посилання у коментарях;
  • вивчення тем у зв’язку з реальним життям (наприклад, екологічні проблеми, соціальні питання).

 Інтерактивність і робота в команді:

  • використання інтерактивних методів: дидактичні ігри, робота в групах, проєкти;
  • залучення дітей до співпраці, розвиток навичок комунікації.

 Використання технологій:

  • використання електронних підручників, планшетів, інтерактивних дощок (під час опитування або планшети під час закріплення, коли діти скануватимуть QR-коди, переходячи на практичні завдання);
  • використання освітніх платформ і додатків для дистанційного навчання або додаткових завдань, таких як ClassroomMoodleMicrosoft TeamsDiscord, Zoom.

 Індивідуальний підхід:

  • урахування особистих потреб та темпу навчання кожної дитини;
  • використання диференційованих завдань, щоб підтримувати як сильних учнів, так і тих, хто потребує більше уваги;
  • застосовуйте універсальний дизайн навчання в освітньому процесі. Детальніше познайомитись з ним можна курсі “Цифровий учитель”.

 Формування ключових компетентностей:

  • розвиток критичного мислення, креативності, вміння вирішувати проблеми;
  • виховання в дітей навичок емоційного інтелекту та соціальної відповідальності (вправи для розвитку емоційного інтелекту молодших школярів зможете знайти у коментарях).

 Активне залучення учнів:

  • урок має бути динамічним і цікавим, важливо чергувати активні і спокійні види діяльності (наприклад, гра і спостереження);
  • використання методу «навчання через дію» (діти виконують практичні завдання або беруть участь у проєктах).

 ОЦІНЮВАННЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ, А НЕ ПОКАРАННЯ:

  • формувальне оцінювання: учні отримують зворотний зв'язок, а не лише оцінку;
  • само- і взаємооцінювання як елемент рефлексії.

Сучасний урок у початковій школі має бути не просто передачею знань, а засобом для формування особистості дитини, здатної активно взаємодіяти з навколишнім світом. Діліться у коментарях, як Ви створюєте сучасний урок.



« повернутися

Вхід для адміністратора