Застосування діагностичних мінімумів в діяльності працівників психологічної служби.
Діагностичний інструментарій є основою професійної діяльності працівника психологічної служби як власне діагностика є єдиним базисом, на якому ґрунтується уся розвивальна, корекційна, реабілітаційна і профілактична робота. Від точності результатів діагностики у повній мірі залежить ефективність подальшої роботи практичного психолога і соціального педагога.
Сьогодні у питанні готовності працівників психологічної служби до здійснення адекватної, науково обґрунтованої психологічної діагностики існує певна кількість проблем, які, у своїй сукупності, можуть негативно
позначитись на професійному статусі як окремих працівників, так і служби в цілому.
У виданні висвітлено методичні засади психодіагностичної роботи працівників психологічної служби; розглянуто особливості діагностичної діяльності фахівців у закладах дошкільної освіти, закладах загальної середньої освіти та педагогічними працівниками; представлено перелік діагностичних методик для застосування з різними цільовими аудиторіями.
Посібник доповнено методиками дослідження стану ментального здоров’я учасників освітнього процесу з огляду на актуальність тематики.
Практичний посібник «Застосування діагностичних мінімумів в діяльності працівників психологічної служби» є другим, доповненим та переробленим виданням.
Для практичних психологів, соціальних педагогів, методистів з психологічної служби, студентів відповідних спеціальностей, викладачів закладів вищої освіти.