A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Південнівської міської ради
Одеського району Одеської області

Інструменти ШІ для створення асоціативних карт

Дата: 21.06.2024 13:32
Кількість переглядів: 241

Інструменти ШІ для створення асоціативних карт

Адреса: https://dream.ai/create

Стилі:

✔ Dream (стиль Whimsical)(стиль Whimsical)

✔ Dream (стиль Botany)(стиль Botany)

✔ Dream (стиль Starry v3)(стиль Starry v3)

✔ Dream (стиль Anime v3)(стиль Anime v3)

Адреса: https://ideogram.ai/

Адреса: https://www.recraft.ai/

Адреса: https://www.bing.com/images/create

Приклади створених асоціативних карт, де використані інструменти ШІ та промпти для генерації зображень, пропоную переглянути у презентації👇

📌Презентація: https://docs.google.com/.../1Dm.../edit...

(Для того, щоб звантажити цю презентацію собі, оберіть меню «Файл» - «Зробити копію» - «Уся презентація»)

📌 Набір асоціативних карток:

https://drive.google.com/.../1_mSZ...

Приклади вправ з асоціативними картами

Вправа «Візитка»

Ця вправа проводиться на початку тренінгу або заняття для знайомства учасників один з одним. Розкладіть карти з зображеннями перед учнями у відкриту (4-8 карт) або розташуйте на онлайн-дошці. Попросіть обрати свою картку-візитку або створити візитку із декількох карт, і презентувати себе групі.

Додаткове запитання: «Якби ви могли намалювати на порожній карті щось, чого вам не вистачає для презентації себе, що б це було?»

Вправа «Передбачення»

Попросіть учнів висловити свої міркування з приводу оголошеної теми уроку і розповісти про свої «передбачення», використовуючи зображення на картах. Передбачення можуть стосуватися будь-яких аспектів уроку: змісту, настрою, дії тощо.

Вправа «Моя особиста мета»

Після оголошення теми уроку скажіть учням, що мета на цей урок у кожного буде своя. Діти обирають для себе одну асоціативну карту і формулюють мету уроку, розглядаючи зображення, починаючи словами:

– Сьогодні на уроці я хочу навчитись…

– Сьогодні на уроці я хочу відчути…

Вправа «Ресурс групи для мене»

Після об’єднання в групи учні по черзі обирають по одній карті та, використовуючи силу асоціацій, розповідають, що група може їм надати в якості ресурсу, сили, енергії, настрою. Після цього виконувати групове завдання буде приємніше.

Вправа «Чарівний портал»

Не знаєте, де взяти оригінальну ідею? Відкривайте карти одна за одною і ловіть потік ідей. Використовуйте асоціативні зображення як помічників. Персонажі, кольори, місця, зображені на картинках, стають чарівними порталами, завдяки яким швидко виникають ідеї

«Мудра істина уроку»

Учні обирають карту наосліп і, розглядаючи отримане зображення, дають відповідь на запитання: «Яку головну істину ви отримали на сьогоднішньому уроці?»

«Я – в уроці, урок – в мені»

За допомогою обраної карти учень оцінює свою участь, свій внесок в урок, робить самооцінку діяльності, значення уроку для свого розвитку. Додаткові запитання: Що було найважливішого для мене на сьогоднішньому уроці? Що потрібно зробити з урахуванням отриманих навичок чи знань?.

Джерело: Спільнота сучасних учителів і психологів


« повернутися

Вхід для адміністратора