Посібники
Дата: 15.01.2024 14:24
Кількість переглядів: 43
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку
УЧНІ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ із особливими освітніми потребами: НАВЧАННЯ ТА СУПРОВІД
Технології психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі
Міжнародні документи зі сфери інклюзивної освіти
Діти із синдромом дауна: факти, навчання, допомога
Дитина з аутизмом в закладі освіти
Безпека дітей з особливими освітніми потребами
Програми. Критерії оцінювання. Перелік навчальної літератури
Спільне викладання в інклюзивному класі
Як зробити онлайн-уроки інклюзивними: практичні рекомендації