Педагогічним працівникам, які працюють з учнями з особливими освітніми потребами
Інклюзивна освіта: від основ до практики»: [монографія] / А.А. Колупаєва, О.М. Таранченко – К. : ТОВ «АТОПОЛ», 2016. – 152 с.
https://znayshov.com/FR/12443/592.pdf
Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання: навчально-методичний посібник / А. А. Колупаєва та ін. – Харків : Видавництво «Ранок», 2019. — 216 с.
https://znayshov.com/FR/3938/Asyctent_vchytelia.pdf
Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі : метод. посіб. / уклад. : О. В. Коган та ін. Харків : «Друкарня Мадрид», 2019. 110 с.
https://znayshov.com/FR/6187/204.pdf
Співпраця вчителя та асистента вчителя в інклюзивному освітньому середовищі (методичні рекомендації) / Литвяк Д.М., Зленко Л.О. - Чернігів: ЧОІППО, 2023. - 66 с.
https://znayshov.com/FR/19772/796.pdf
Практика асистента педагога: міжнародний й український контекст: результати дослідження / О.Федоренко, О.Мартинчук, Н.Софій, Г.Лук’янова, О.Кошіль, Т.Симоненко, Л.Байда, Ю.Найда. Київ — ФОП Парашин, 2020, 122 с.
https://znayshov.com/FR/12445/593.pdf
Асистент учителя в інклюзивному класі: навчально-методичний посібник / Н.М.Дятленко, Н.З.Софій., О.В.Мартинчук, Ю. М. Найда, під заг. ред. М. Ф. Войцехівського. — К.: ТОВ Видавничий дім «Плеяди», 2015. — 172 с.
https://znayshov.com/FR/15787/705.pdf
Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі: навчально-методичний посібник / Колупаєва А. А., Таранченко О. М. - Харків: Вид-во "Ранок", 2019. - 304 с.
https://znayshov.com/FR/4783/68.pdf
Теорія та практика використання альтернативної комунікації для осіб з особливими освітніми потребами : навчально-методичний посібник. — Київ : ФОП Усатенко Г. В., 2021. — 80 с.
https://znayshov.com/FR/13798/669.pdf
Організація індивідуальної освітньої траєкторії для дитини з особливими потребами в закладі загальної середньої освіти: навчально-методичний посібник / За ред. О.С.Голентовської, Житомир: Полісся, 2020. 132 с.
https://znayshov.com/FR/9654/410.pdf
Поради вчителям щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами у класі з інклюзивним навчанням : Методичні рекомендації / Укладач О. В. Гаяш. – Ужгород : Інформаційновидавничий центр ЗІППО, 2014. – 108 с.
https://znayshov.com/FR/8450/321.pdf
Як зробити онлайн-уроки інклюзивними: практичні рекомендації /упорядники Н. Софій, О. Федоренко - Київ, 2021. - 28 с.
https://znayshov.com/FR/12654/600.pdf
Корекційно-розвивальні технології навчання дітей з комплексними порушеннями розвитку /навчально-методичний посібник / Чеботарьова О. В., Блеч Г. О., Гладченко І. В., Бобренко І. В., Мякушко О. І., Сухіна І. В., Трикоз С. В. За наук. ред. О.В. Чеботарьової, О.І. Мякушко. – К.: ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2020. – 558 с.
https://znayshov.com/FR/11637/532.pdf
Практика взаємодії з батьками дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному просторі: метод. посіб. / уклад. : О. В. Коган та ін. Лисичанськ : ТОВ «ФОКСПРИНТ», 2021. 80 с.
https://znayshov.com/FR/11108/486.pdf
Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід: навчально-методичний посібник / Прохоренко Л.І., Бабяк О.О., Засенко В.В., Ярмола Н.А. - Харків: Вид-во "Ранок", 2020. - 160 с.
https://znayshov.com/FR/8474/326.pdf
Учні початкових класів із порушеннями зору: навчання та розвиток: навчально-методичний посібник / Костенко Т.М. - Харків: Вид-во "Ранок", 2020. - 128 с.
https://znayshov.com/FR/8476/327.pdf
Навчання дітей із порушеннями зору: навчально-методичний посібник / Костенко Т. М., Гудим І. М.- Харків: Вид-во "Ранок", 2019. - 184 с.
https://znayshov.com/FR/4785/69.pdf
Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання інформатики в 4 класі осіб з порушенням зору на засадах компетентнісного підходу» / Костенко Т. М., Бабяк О. О.- Київ: Генеза, 2021. - 144 с.
https://znayshov.com/FR/13045/623.pdf
Учні початкових класів із порушеннями слуху: навчання та розвиток: навчально-методичний посібник / Кульбіда С.В., Литовченко С.В., Жук В.В., Литвинова В.В. - Харків: Вид-во "Ранок", 2020. - 144 с.
https://znayshov.com/FR/8478/328.pdf
Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання іноземної мови в початковій школі осіб з порушенням слуху на засадах компетентнісного підходу» / Гердик Г. М., Савчук О. О.- Київ: Генеза, 2021. - 96 с.
https://znayshov.com/FR/13043/622.pdf
Учні початкових класів із розладами аутистичного спектра: навчання та розвиток : навчально-методичний посібник / І. В. Недозим. — Харків : Вид-во «Ранок», 2020. — 96 с.
https://znayshov.com/FR/8439/320.pdf
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку / навчально-методичний посібник / авт.: Чеботарьова О. В. та ін.– К., ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2020. – 88 с.
https://znayshov.com/FR/4800/74.pdf
Учні початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення: навчання та розвиток: навч.-метод. посіб. / Рібцун Ю.В. - Львів: Світ, 2020. - 264 с.
https://znayshov.com/FR/8482/330.pdf
Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами: методичний посібник / Під заг. ред.Софій Н. З., – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 66 с.
https://znayshov.com/FR/5030/84.pdf
Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах: : навчально-методичний посібник / Миронова С.П. - Тернопіль: Астон, 2020 - 176 с.
https://znayshov.com/FR/6003/177.pdf
Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів: Навчально-методичний посібник. /Колупаєва А.А., Таранченко О.М. – К.: «АТОПОЛ» – 2010.- 96 с.
https://znayshov.com/FR/4333/31.pdf
Розвиток професійних компетентностей педагогічних працівників, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами: нач.-метод.посіб. / Литвин І.М., Басик В.В., Гавриленко Т.Л., Галушко М.І. Черкаси: КНЗ "ЧОІПОПП ЧОР", 2020. 80 с.
https://znayshov.com/FR/8397/316.pdf
Гіперактивна дитина в школі. Стратегії корекції поведінки та академічної успішності/ Ольга Ферт - Львівський національний університет імені Івана Франка, факультет педагогічної освіти, кафедра корекційної педагогіки та інклюзії, 2017 - 27 с.
https://znayshov.com/FR/7154/261.pdf
Психолого-педагогічна підтримка дітей із заїканням в умовах війни: навч.-метод. посіб. / Рібцун Ю. В. – К. : ІСПП, 2022 - 24 с.
https://znayshov.com/FR/17282/742.pdf
Навчальний курикулум з інклюзивної освіти : Теорія та методика інклюзивного навчання. Модулі 4-6 / уклад. Л. М. Сидорів, за ред. С. М. Сидоріва. Івано-Франківськ : видавець Кушнір Г. М., 2020. 265 с.
https://znayshov.com/FR/8366/311.pdf